
Prečo sme sa rozhodli spraviť samostatný bazár pre Rovinku?
Určite nie som sám, kto používa sociálne siete a hlavne Facebook, však. Takže ak ste tam členmi nejakých skupín, ktoré vás zaujímajú, získate celkom rýchlo prehľad o tom, čo daná komunita potrebuje, alebo čo najčastejšie rieši. V tomto prípade by sa dalo povedať, že ak sa nesťažujú na ohňostroj, nakadené od psíkov po chodníkoch, tak sa celkom slušne komunita drží práva ponuke a dopyte - teda predaju.
Dokonca aj ja, keď som niečo potreboval, napísal som do našej skupiny a hneď som dostal niekoľko možných odpovedí, ktoré môj problém riešili, alebo ma aspoň nasmerovali. Či mi išlo o požičanie vozidla, kúpu bazového syrupu, alebo získanie kontaktu na nejakého šikovného majstra - vždy som našiel. Problém však je, že ľudia na Facebooku nevedia, alebo možno nechcú vyhľadávať, takže ponuky sa tam opakujú denno denne, čo nie je niekedy úplne v poriadku, že?

Fotka od Evgeni Tcherkasski na Unsplash
Tak sme sa tomu pozreli na zúbok...
Samozrejme, obrazne povedané. V každom prípade, snažili sme sa vytvoriť stránku, na ktorej nájdete vždy čo možno najviac ponúk s čo možno najväčším počom detailov, ktoré sa najčastejšie ľudia pýtajú. Takže, ak niekto predáva domácu kozmetiku, bude môcť pridať všetko čo uzná za vhodné. Či budete predávať dom, byt, ponúkať priestory na prenájom, alebo hľadať nejakú službu - veríme - že nájdete.
Aby bolo všetko prehľadné, spravili sme stránku v podobe, ktorú poznáte asi najviac - skoro ako sociálnu sieť. Áno, aj tu si môžete vytvárať priateľov, posielať si medzi sebou správy a hodnotiť ponuky. Dokonca môžete aj pridávať komentáre a priamo reagovať na ponuky, ktoré sa na webe nachádzajú. A čo je úplne super? Priamo na stránkach viete spravovať aj stav daného "inzerátu" či ponuky. Každý, kto s ponukou bol v kontakte tak dostane hneď informáciu, ak príde k nejakej významnej udalosti, ktorú hneď dostanú na svoj mail.
A to sme stále na začiatku
Určite však ešte ani z ďaleka nekončíme. Plánujeme totiž plno funkcionalít, ktoré vám budú pomáhať v tom, aby vaša ponuka "nezapadla prachom", alebo aby chodili ľudia na náš web pravideľne. Či už sa bavíme o nejakých užívateľských bodoch, ktoré sa následne budú dať zmeniť na zľavy, alebo o topovaní ponúk... Ale to už - ako sme písali - predbiehame.